Podatki podjetja:

 

Hiša Nature

Tanja Sluga s.p. 

Dol. Brezovica 15

8310 Šentjernej

 

 

Kontaktni podatki:


m: 031/854-330
e: tanja@hisanature.si

 

 

 

Podatki o podjetju:


ID za DDV: 31247067
Zavezanec za DDV: NE 
Matična številka: 6247148000
Družba je vpisana v registru okrožnega sodišča v Novem mestu

 

Pogoji poslovanja:

Vse cene so v evrih in ne vključujejo davka na dodano vrednost. DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV -1. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o trenutnem stanju naročila: V obdelavi).Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

S prvim nakupom obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo (se registrira) in se strinja s pogoji poslovanja. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. 

Da sta bila registracija in naročilo za prvi nakup uspešna, vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas po e-pošti obveščamo o vseh nadaljnjih korakih, dokler naročila ne odpošljemo. Če geslo že imate, torej je prvi nakup že za vami, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupovanjem.

 

Vsak nakup poteka po sledečih stopnjah:

  1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, poslan pa mu je tudi povzetek naročila. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo v obdelavi: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.  Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago poslano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

        Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga:

        Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ponudnika najkasneje v 14 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago. Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga.

        Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži vključno s prosojno folijo in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!!

        Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

         

        Varovanje podatkov:

        Zavedamo se občutljivosti tvojih osebnih podatkov, zato zanje posvečamo posebno skrb. Zavezujemo se k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.Vsi podatki, pridobljeni preko spletne trgovine, bodo uporabljeni izključno za poslovanje spletne trgovine in za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

        Upravitelj trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

        Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

         

        Vračilo izdelkov:

        V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrneš. Zadošča, da nas najkasneje v 14 dneh obvestiš (na e-mail naslov tanja.sluga@gmail.com) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrneš še v nadaljnjih 30 dneh. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!! Kupnino vam na vaš TRR nakažemo v roku 14 dni po vračilu izdelka. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blago.

        V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel /a (ne da bi karkoli dodal / a ali odstranil / a ) ter izpolniš reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

        Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Proizvajalec je dolžan artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

        Reklamacija velja v 8 dneh od dneva nakupa, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca), razen če ne gre za poškodovano blago pri nepravilni uporabi. Kupec lahko blago reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so bile navedene oz. mu jih je prodajalec / proizvajalec obljubil. Reklamacija velja tudi v primeru, ko je prodajalec poslal napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoč od kupčevega naročila.V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, zmanjšanje kupnine v sorazmerju z napako na artiklu ali vračilo kupnine.Kupec lahko reklamirano blago vrne na stroške prodajalca, vendar se morata vnaprej za to dogovoriti preko e-naslova info@lepotnikoticek.si, v obratnem primeru pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

         

         

        Dostava:

        Naročeni izdelki so poslani preko Pošte Slovenija. V primeru, da vas v času dostave ni doma, prejmete v nabiralnik obvestilo o prispeli pošiljki. Le-to prevzamete na svoji pošti.

         

        Številno dni dostave:

        Plačila po povzetju: 1 do 3 delovne dni; pri placilu po povzetju Pošta Slovenije po ceniku obracuna dodatno provizijo v višini 6% od vsote nakupa.

        Plačilo na TRR: 1 do 3 delovne dni (od dneva nakazila), pri placilu preko TRR obracuna provizije ni.

         

         

        Naročilo in plačilo:

        Izdelke je mogoče naročiti preko spletne trgovine www.hisanature.com

         

        Plačilo izdelkov po povzetju:

        Plačilo izdelkov Hiša Nature se izvede ob prevzemu pošiljke;

        Strošek poštnine se zaračuna v vrednosti 3,50€ + zaračunana poštna provizija (Pošte Slovenije) v znesku 1€-2€ (znesek provizije je odvisen od teže pošiljke).

         

        Plačilo izdelkov preko TRR računa:

        Plačilo izdelkov Hiša Nature se izvede na TRR po predračunu, ki ga prejmete ob zaključku naročila na vaš e-poštni naslov;

        Na predračunu so že specificirani tudi poštni stroški, ki so obračunani po ceniku Pošte Slovenije. Pri prevzemu pošiljke ne plačate nobenih dodatnih poštnih provizij.

        Pri naročilu izdelkov od 100 Eur izključno plačilo preko TRR! Ko se izvede plačilo rok dostave: 1 - 3 delovne dni.

         

        Naročilo in plačilo izdelkov večje količine:

        Naročilo nad 100 kosov (predvideni čas izdelave izdelkov je 7 delavnih dni), plačilo izdelkov se izvede preko TRR po predračunu.


         

        Ugodnosti zate: